aloha!

Aloha mateys! :)

Dagen har varit bra,so far. Det har inte hänt mycket i mitt liv sen senast vi sågs. Jag har vart och tränat , vilket var ganska skönt, men jobbigt eftersom jag bara andades med halva lugnan, det är iallafall vad det kändes som.

Skolan var okej, det helderliga vanliga..  Imon har jag Matte Nationella. .. och jaa.. Nervös? Hmm.. Nee, tror inte det.

Jag tror jag är för deppig för att vara nervös. Jag är sur på mig själv. och jag vet inte varför. 

 

Träningen idag var skoj,  det var A3, fast jag körde A2. Efter 2h simning var det landträning i 30 min. Jag var spyfärdig under hela träningen så det gjorde inge bättre på landträningen.MEN det var KUL! Vi hade suprekul:D

 

JA, nu ska jag gå över till matten lite..och spanskan. usch.

Hörs senare,,kanske.

 

Love,C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0