Answer now!

Som alla år 9:re i Kalmar vet, så är det skoldansen nu på onsdag. Norra kalmars skolor är för sig och södra kalmars skolor för sig. Jag är lycklig nog att va norr! :) Ja, min fråga till er och mig själv är:

Vad ska jag ha på mig och hur ska jag ha mitt hår?

 

Jag kan säga att jag inte vill se för uppklädd ut eller inte alls uppklädd. Mitt hår är svart och långt,ja typ ända till bröstet. Jag har en ganska lång lugg som sträcker sig till öronen.

Så, varsegoda och ge förslag! :)


Kommentarer
Postat av: eeeeeeeeeeeeeeeeeellen <3

hm, jag ska säga dig att du kan ha d i en fiskbensfläta. haha vet du vf? jjo för att jag precsi har lärt mig hur man gör. jag kan lära dig om ud vill. hah d är enklare än en vanlig fläta. :D skitlätt. annars kan du ha håret som vanligt. för du är så söt hela du så alla killar kmr stå i kö hur du än ser ut i håret. :) d vet jag. men lycka till på dansen. själv bävar jag till då jag ska göra d där skiten. fy. men som sagt lycka till. jag hller tummarna för att du inte ramlar elr stampar ngn på tårna ellr nåt, för d är PRECIS vad jag är orolig för att jag ska göra om ett år vid den här tiden. men du är ju icke lika klantig som jag så jag tror du fixar d. okej, för vad är d fjärde gngen? LYCKATILL.

älskardig camilla. det vet du? <3

2009-04-26 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0