changed my mind, as usuall

OKej, som jag sa tidigare så skulle jag plugga spanska och matte och sen åka och träna. Men uppenbarligen så blir det icke så.. Jag ångrade mig, som alltid. Jag har inte pluggat något heller utan suttit vid Twittern och glott på TV. Träningen blir inte av pga att jag fortfarande är sjuk ( enligt mig så är jag inte det. Men ja bättre vila en x-tra dag än bli värre i en x-tra vecka.)

INTE BRA CEMILLA,SKÄRPNING! ( jag blir så arg på mig själv när jag inte gör det jag ska!)

 

Nu har jag iallfall bestämt mig för att gå ut och köra bil med pappa en liten stund så jag kan börja bli lite seriös, innan allt plugg drar igång! 

 

Love, C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0