Espanol

  Stranden Ponta negra i Natal, Brasilien

  Tango i Buenos Aires, Argentina

    Badstrand i Puerto Rico, Karibien.

Hejsvejs potatisface :D (haha,en ny ramsa jag lärt mig idag)

 Dagen har varit bra. Skolan avr rolig. Irja(lärare), Linn och jag åkte in till staden och kollade festlokalen till avslutningsfesten den 10/6. Jag längar redan nu :D Lokalen var underbar! Supermysigt var det. Alla "novanoir" lär gilla det, det kan jag garantera..hoppas jag. :D Alla avslutnings t-shirtar är inskickade, så dem borde komma snart. Min klass har lätt dem snyggaste, no doubt with that! :D  

Jag måste erkänna en sak idag. Jag har varit riktigt stygg och busig. OKej, inte bara jag, Jeja med! Vi skojade med Dannie. Hahah, hon är väääldigt glad nu kan jag säga;)  Det är sååå mysigt och va busig, I love it, more than anything! ne, usch. jag kan inte äns tänka mig hur busiga mina barn lär bli. Ojoj..

 

Efter skolan cyklade jag in till staden och skulle göra en synundersökning så jag kan skicka in handledarpapprena så jag kan börja köra bil. Men icke sa nicke! Dumma nicke. Måste göra en helt grundlig synundersökning för några hundralappar + köpa nya glesogon. FY falukorv vad jag hatar glasögon. Jag ser ut som en orm! menmen,, det är bara och tycka synd om mig själv.

Måste säga, mina ögon är dålig. SKITDÅLIGA. dom suger. Fy på dem!

 

Nu ska jag skriva färdigt min spanska uppsats om min fejk-trip till Mexiko ( Acapulco och Playa del carmen), Puerto Rico( san juan), Brasilien ( Manaus och Natal), Argentina( Buenos Aires. PS. där spleas Wipe out in! Det ni, wipe out fans!:) och Galapagosöarna.

Om ni vill ha en rejäl solsemester med massa bad och god mat så recomenderar jag nån av dem ställena jag ska till i min uppsats. Riktiga solställen med mycket fina badständer!  Jag kan redan här hemma i 15 graders kalmar känna värmen från bilderna på google.!

Back to spanish!

 

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0