glassigt

Vegansk fruktglass.De innehåller varken vanlig eller vegetabilisk mjölk, men massor av frukt. Jag har smakat mangoglassen, som påminner om mixade frysta mangon, men också med lite gräddighet. Gott! Och förvånansvärt gräddglassigt för att vara helt mjölkfritt och nästan helt fettfritt. Finns också i smakerna hallon och jordgubb(den på bilden) Pris: 35kr för 550 ml.

 

Glass vid kl 22.30 är gutt! :D 

 

Glassen innehåller varken vanlig eller vegetabilisk mjölk, utan massor av frukt. Jag åt mangoglassen, som påminner om mixade frysta mangon, men också med lite gräddighet. Den var förvånansvärt gräddglassig för att vara helt mjölkfritt och nästan helt fettfritt. Glassen var supergod! .. och ja jag vet, jag har en bild på jordgubbsglassen, men tänk er samma förpackning och allt. Skillnaden är färgen, och att det står mangoglass! :)

Finns också i smakerna hallon och jordgubb. 

Pris: 35 kr för 550 ml.

 

För er som är laktosintolerant, bantar eller bara sugen på en fruktig glass så är denna er lycka! Mucho smarrig var den ska jag säga! :)

Hälsa  Ica Selection, fruktglass välkommen in i er frys nu i sommar!

 

Love, C.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0