grubbel mubbel sa dubbel

HEEJ!

 Jag är både glad och ledsen idag. Hmm..

 OKej, just nu är jag mest glad! Var på jobbintervju idag, det gick kanon! Jag var bland dem 12 utvalda till jobbet. Det kändes hedrande,haha!  och det bästa ut av allt, var att jag tränade idag! Första träningen på 2 ½ vecka. Fy faraos falukorv vad det var skönt, och kul! Fast efter insimmet kände jag att det inte alls var kul, eftersom jag höll på att dö, fasten jag simmade långsammare än snigeln Bert i botten! Men det gick bra en då, det var iallafall det jag intalade mig hela tiden:D Juste, glömde säga att det var A4 idag på träningen ( max fart). Gissa vad jag körde..

 

Skolan var okej. Eller ne, det var skitroligt..tills jag fick se mitt fysik prov. Jag trodde hela tiden, av hela mitt röda klumpsak i bröstet att det var ett MVG, men nee så var det icke! .. och där rök min dag för tillfället. usch. jaja.

 

 Jag har inte gjort så mkt mer idag än vart i skolan, tränat och nu äta. Åh, gud vad känslor är jobbiga. Far åt gruset med er!

 Ne, jag bara skojar, JAG ÄR GLAD!

 

Love,C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0