lurdag

Tjalala! :)

Min helg har vart bra. Det var morgonträning i lördags, 8-10. Det var HEMSKT, vi körde syra. Jag dog på min första 100 meters. Men jag kom i liv sen efter 3:e hundringen, som tur var. Eller jag tror jag kom i liv då. Jag vet inte. Efter träningen var jag barnvakt till min 7-åriga kusin Jenny:) Vi åt mat och gick sen ut. Haha, vi gick faktiskt till City gross. Det är 3 km, från mitt bo. Jag hade med mig cykeln, som jag cyklade på lite då och då, medan kusinen sprang :D  Jag är inte hemsk, Hon fick sitta på cykeln sen medan jag drog den 1 km. Vid city gross var det barnens dag.De bjöd på glass och ballonger, och massa lekar. När vi handlat klar i City gross, ville jenny leka lite till och sen gå till Ikea och bli inlämnad vid barnavdelningen ( där man kan lämna sina barn medan man är inne i Ikea och handlar). Jag lämnade in henne, men hämtade henne sen efter 10 min, enligt henne var det 2 min. ? Jag hade inge att göra ju!  Om du undrar vad jag handlade i city gorss, ochgått 3 km, jo jag köpte kitkat. Det var 10-pack kitkat för 20kr.  haha!

Vi började gå vid 12 och kom hem igen vid 15. Väl hemma, fikade vi. Vi drack C-vitamin ( jag ljög för Jenny och sa att det var saft) med blåbärs smak och åt piråger, sockerkaka och kitkat. Efter fikat skulle jag cykla in till simhallen och lära småbarn simma. Jenny skulle också simma, så mamma och pappa körde in henne. 

 

Jag kom hem igen sen vid 19 och var skittrött.  LAgade mat med stefan, vilket var jättemysigt:) Mitt i allt började min mobil tjuta (sms-bomb av amanda). Efter maten då kl var 20 cyklade vi in till city gross och handlade godis. Tro inte att jag är en godismonster öfr jag köpte inget, jag köpte bara mjölk.  Kom in igen vid 22.  Besökte kudden vid 23, sov som en stock.

 

Love, CCCCCCCC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0