my first dancestep, as 16 years old.

Tja!

Ja, om du vill veta vad jag gjort idag så kan du läsa vidare av denna "underbara" text!

 

Jag har dansat från kl 8.20-11.30, dvs 3 h. Alla nior skulle lära sig bugg,folksrock och vals. Det var skoj! :) Jag kan säga att jag kände mig som en klump, det var inte kul alls,men jag hade iallafall roligt!. Killarna verkade lite skakis,vilket tjejerna inte var. Alla vet ju att tjejer är ett step mognare än killar vid detta stadium,haha! Ne,alla killar var inte skakis. Dem var bara lite extra stojiga idag, men alla var inte så. Det var faktiskt en liten hög av pojkar som var väldigt lugna och duktiga på att dans, vilket var jättekul! :)

Vid kl.12 igen började lektionerna som vanligt.  Det var lite mindre kul,eftersom jag var stenhungrig! Lunch fick vi vid 12.30!! usch.. Efter maten hade vi bara en lektion och det var religion. Egentligen hade vi ingen religion, just idag, utan vi lekte land-stad-mat-artis-bil-växt leken. Man ska komma på saker från dem kategorierna med hjälp av en slags bokstav. Ex. S, då kan man sätta Saab, vid bil kategorin etc. Jag vann, eller okej, delad första plats med Riita,vår SO lärare. haha!

 

Efter skolan bar det hemåt och slappa vid Tv:n occh sen cykla till träningen med Amanda:)

Träningen gick hyfsat, det börja kännas bättre och bättre att komma igång igen efter sjuk-perioden. Idag var det inte ett så värst hårt pass, det var sprint. Det är alltid skoj! :D

 

Ja nu är jag jätte trötter, och vill gå coh lägga mig. Så vi hörs så småningom, människor!

 

Love,C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0