När jag ska äta.

Äter jag konstigt? 

Äter jag långsamt?

Olof tycker det.

 

OKEJ, fan. Jag äter med höger hand. Hur mycket jag än försöker att äta med vänster så går det inte.  Och det tyckte han var roligt..  Jag blev förvirrad när jag såg min kebabrulle, för jag visste inte hur jag skulle äta den. Den var så stor!! Det var omöjligt att ta upp jätten och ta ett bett.  Jag inspekterar min mat, tänker i mitt lilla huvud hur jag ska äta den. Det är ett smart sett att göra, jag lovar, testa! 

 

Lyssna jättenoga nu! : MAT SKA  ÄTAS LÅNGSAMT.  VARJE MÅLTID SKA TA MINST 20 MINUTER( + TJATTER, TYP 5MIN). MAN SKA TUGGA NOGA. DRICK MYCKET VATTEN ELLER MJÖLK (ELLER SAFT.HÅLL ER BORTA FRÅN SAFT,ERA MONSTER.MJÖLK ÄR BÄST!) SITT KVAR EFTER DU ÄTIT KLART SÅ MATEN FÅR SMÄLTA. RÖR IGÅNG KÄFTEN SÅ KÄKMUSKLERNA HÅLLS UPPVÄRMDA.

 

Ja vad bra, nu vet ni varför jag är som jag är.

 

Love,C.


Kommentarer
Postat av: elllllllen

hm, du har rätt cemilla. hööger ska dt vare.

dessutom vill jag berätta att jag nu har börjat läsa din blogg. d har inte kommit mig för innan. men tänker jag vara ett troget fan. :) höhö. du är rolig du. :D<3

2009-04-21 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0