sallybally

Hahah! 

 Idag på träningen fick jag visa hur man simmar bröstsimsben, och sally blev avis. Sen fick jag simma på samma bana som Kim AQ. Då blev sally avis igen, eller inte. Sen fick jag byta bana och simma med Albin. Jag är coool, tack Sally! :D 

Jo, innan träningen, på landträningen ströp sally mig med sin slang. Jag höll på att dö.. av skratt. Sally  höll på att dö när hon skulle hoppa hopprep. Men hon la av när hon närmade ljuset och började skratta istället. Sen när vi var i vattnet, fick hon damp och fick för sig att skvätta vatten på alla, bla mig. Ja du sally,  vad håller du på med käre vän? Sally skrek till Cissi ( tränaren) och sa att hon var en mes för att hon inte orkade göra armhävningar på tå.  Jag joinade sally, fast jag har vart sjuk. hosthost. Där ser ni. 

Hosthost, igen.

 

HAHA, usch fy. Jag är oseriös. Jag 'r dum. Fy på mig. Sally jag älsakr dig. VArsegod för inlägget! :D

 

Love, C.

 


Kommentarer
Postat av: sally

HAHAHAHAH knäppisss:D jag älskar dig och du kommer bli strypt idag!:D

2009-04-22 @ 08:01:31
URL: http://sgoodwin.blogg.se/
Postat av: eeeeeeeeeeeeeeeeeellen <3

höh. camilla, lova inte säga till sally. lova d. :)

men jag tror hon va avis på dig för att du fick simma på aqs bana. haha jag tror d. :D

men sssssssh säg inget till sally.

d är vår hemlis. :D

<3

2009-04-26 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0