sundag

 

 

Söndag människor! Tacka för det underbara vädret, hela helgen!

Idag har jag icke gjort mycket. Jag har ätit hemma gjorda hamburgare till lunch, cyklat till simhallen och lärt småglutten simma, glott på TV, försökt plugga( som inte alls gick bra!!!!!), ätit laxsallad till middag gjort av Stefan och massa andra småsaker som inte äns har vart roligt eller äns roligt att komma ihåg.. tror jag. 

 

Min spanska uppsats som ska bestå om en spanienresa eller till ett spansktalande land. Jag ska skriva om en resa runt hela central-och sydamerika. Wiiehuu, jag ligger lång lång långt efter. ! hmm.. 

 

Nu plågas mina öron av musik från Milow. Ne, jag skojar, han är underbar!  Jag vill ha honom, efter Robert Pattinson. Dem kan få sjönga för mig varje dag, år efter år.  Jag lär aldrig tröttna, ialla fall inte nu.  Underbar,dunderbar, bunderbart. .

 

Nu ska jag ge mig av till Espannna-homeworken.

Love,Clllllllclllelelele


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0