Tapas+marshmallow+glass+film=belly full.

  

 

 

Hello!:)

I eftermiddags som jag sa, cyklade jag in till staden med min älsakde vän Amanda. Vi tittade runt i alla möjliga affärer, men hittade tyvärr inget skoj. Iallafall inte jag..  Så vi bestämde oss, eller okej jag bestämde för att vi skulle kika förbi Mcdoken och ta en glass. Donken har god mjukglass, erkänn!  Efter glassen blev jag sugen på pommes. jag kunde inte motstå, alla andra som satt och vräkte i sig hamburgare och pommes. Jag var tvungen och joina in. OCH det var så gott!!  Det var ett bra tag sen min mage fått pommes. Så det var värt 13kr på en liten pommes;) Efter en stund, stötte vi på två underbara tjejor från min skole, Kajsa och Amanda. Söta flickor det. :) Efter en stund tjatter så bestämde vi oss, Amanda och jag, för att cykla vidare till Maxi. Där stötte vi på mina föräldrar:) Trevliga typer. (haha) Vi gick även in till Lindex som ligger 3m från maxi. Där stötte jag på min livs kärlek, ett par vita solbrillor. Dem var så jädrans snygga så jag höll på att punka sönder mina lungor, even more! Min första tanke var " Oh fan, vad jag vill ha dem! Dem är sååååå fina, så snygga, så underbara. Oh love.!"  

Nästa tanke löd " okej, söta lilla Cemilla, kommer du verkligen använda dem när du väl köpt dem? Du använder ju aldrig solbrillor i vanligt fall. Du har massa brillor redan.Plus Dem är vita. Om dem vart svarta hade det vart okej, men snälla du, dem är vita. Visst dem är asfina och du ser ascool ut, men du kommer ALDRIG använda dem. Jag lovar".

Min inre djävul. Oftast rätt...

 jag fick lämna min kärlek och gå vidare till nästa affär.

 

När jag kom hem, var farmor där... och middan.  Det bjöds på Tapas idag hos familjen C.  Till tapasen fick vi grekiskt lantbröd. MYCKET GOTT, try it! Finns på Maxi. Vid sidan om tapasen fanns rökt lax och dallasröra. Det var gott.

Efter maten var Stefan och jag, min älsakde lillebroder, osociala och satte oss framför laptopen och glodde på Valkyria och åt glass med marshmallows som jag köpte på vägen hem från staden. På netto.

Nu är jag mätt och belåten. Jag är glad. Jag mår lite bättre. Jag älskar alla. Jag är dum i huvudet. Tack.

 

Musik är uppskattat, don't forget that.

 

Love, C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0