uschfypannkaka!

 

God morgan!

Har precis vaknat och jag har redan ångest att jag inte är i bassängen och tränar. Eftersom det är lov nu så har vi ökat träningsdagarna och jag är inte där! Det var morgonträning idag vad 08.00-10.00 + en eftermiddagsträning senare ikväll. Alla är i bassängen nu medans jag sitter här och skriver och typ halvt andas. .  USCH! Jag hatar att vara sjuk och missa simträningar. Men jag ska banne mig ta mig till simhallen i eftermiddag, oavsett vad. Det struntar jag i fullständigt, för jag kan inte och vill inte sitta still! AAAAAAARGH, myror i brallan!

 

Okej, jag ska väl ta mitt förnuft nu och sätta på vattenkokaren och laga mig en kopp svartvinbärste och försöka trycka ner en ostmacka i min saharahals.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0