Chuck, Twilight, driving, it's all love

 

Ellloo, out there!

Sorry för att jag inte har bloggat tills nu. Har nämligen inte haft tillfälle att blogga, dåligt, ja jag vet! Fyskämspannkaka på mig! Ja, hursom så har min dag varit bra, bortsett från att jag varken kan prata,äta eller känna någon lukt! Men mamma var omtänksam med att laga soppa till middag idag:) 

 

Jag har vart ute och kört bil med pappa idag, vilket var hur kul som helst! Känner verkligen att jag börjar få koll på bilkörandet. Det känns bra, SKITbra till och med! :D Jag har även vart extra duktig idag och storstädat hela huset. Jag dammsög, stefan torkade golven. Real teamwork där ; ) Efter storstädandet tog jag en dusch och slappade lite framför TV innan jag begav mig utåt med pappi. 

 

Måste säga att jag börjar röra mig framåt nu i Twilight-boken. Boken är såååååå otroligt braaa( jag vet,för jag har bläddrat igenom hela boken redan.. okej, typ läst i slutet och i mitten av boken.) USCH, jag är en bad girl. Jag klarar verkligen inte av att läsa en bok normalt som alla andra, utan jag läser bakifrån fram till mitten sen börjar om från sida 1 och läser hela boken. Vad är det för fel på mig?! Antar, jag är för nyfiken. . usch!

Men för er som inte sett på Twilight eller läst böckerna, rekomenderar jag det verkligen!  

 

Okej, färdigsnackat. NU ska jag springa till TV:n och titta på Chuck på kanal 6! Chuck, är bäst. Sätt på TV:n och se själv!

Chuck går på kanal 6 kl. 20.00 varje måndag! Check it out! I swear you gonna love it! 

 

Ha det gott folks!

 

 

Love, C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0