host, och så ännu ett host..

Hej!

Min dag so far, har varit... tråkig. Jag har inte gjort mer än legat i sängen och lyssnat på ipoden, ätit nudlar, glott på TV och besökt vårdcentralen. Tråkigt, men avslappnande.. kan man tro.  Jag känner mig som en "astma-atiker" som glömt ta sin astma medicin. SÅ jobbigt är det för mig att andas. Fast enligt doktorn så är det bara en svår virusinfektion. Jag är glad att det är virus och inte bakterier, som i värsta fall leder till lunginflammation i mitt perspektiv dvs.

 

Mendan jag sitter här hemma och degar,klagar, irrar och gnäller så är mina underbara simmarpolare i vattnet och tränar häcken av sig och har det trevligt! Jag kan säga er en sanning och det är att jag HATAR att sitta still. Jag klarar inte av att missa träningar eller missa något över huvudtaget. Jag är en kunskaps-slukare, träningsnarkoman ( i många fall) och en icke sittande människa. Jag måste ha något att göra. Läsa,springa, sticka, rita, skriva, prata, sy, titta,sparka, peta etc. Tro inte att jag har AD/HD nu bara,för det har jag verkligen inte. Inte vad jag vet, och det tror jag heller icke!

Jag kan trösta mig med att jag faktiskt gör något nu. Jo, jag sitter och väntar på att pappa ska komma med min hostmedicin.  

 

EN sista sak innan jag ska avrunda och det är: GLÖM INTE ATT DET ÄR GREYS ANATHOMY IKVÄLL PÅ KANAL 5 KL 21.

 

Love, C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0