Farmor

Hejhopp kalopps! :)

Nu är jag hemma från käre farmor. Det hände inte så mycket där. Farmor stog och lagade mat när vi kom, så jag hjälpte till. Pappa och min farbror stod ute vid trädgården och diskuterade om hur de skulle bygga det nya vedhuset. Vilket safs det blev! Haha. Slutade med att farmor fick gå ut och avbryta eftersom maten var klar.

Pappa och jag åt dock inte eftersom vi skulle hemåt. Jag övningskörde lite runt trekanten, sen körde pappa hem. Väl hemma åt vi lunch. Det var stefan som lagade maten idag.  Gott luktade det! :) Jag däremot åt soppan från gårdagen. Fast kunde inte motstå att smaka hans mat, vilket inte var så smart eftersom halsen kändes som den skulle skäras upp. Inte för att maten var för stark eller äcklig utan för att jag är en mes. Min hals är en mes. Fast det var värt det. Att smaka maten. :)

Snart ska jag in till kalmar sundsparken och spela brännboll med simlaget. Hihi, det ska bli skoj. Jag får se hur långt jag kommer med mina ihoptryckta lungor, saharahals och uppstoppade näsa! Men det ska bli såå kul och få träffa mina underbara lovers:) Har inte träffat dem sen förra veckan!

Okej, nu ska jag vila lite så jag orkar med brännbollen! :) Vi hörs sen när jag kommer hem! :)

 

Love,C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0