söndag-vilodagen.

Hello:)

Min dag har varit bra, om du nu undrar:P. Jag har jobbat(lärt småbarnen simma) i 2 timmar och sen slappat de resterande timmarna av denna dag som når sitt slut. Idag fick jag kräftor till frukost, haha, jag vet. Mamma är rolig hon! Ne, det var jag som vaknade så sent idag, så jag missade frukosten. Jag vaknade vid lunchtid så jag får skylla mgi själv. Eller egnetligen inte. Kräftor till frukost, hur nice som helst! :)

 

Imon är det back to school, vilket känns bra. Lovet har varit mkt sängliggandes, vilket egentligen inte var planerat utan tvärtom. Men det har varit bra för mig att varit sängliggandes. Nån gång måste jag väl hålla mig lugn. Men jag kan erkänna att det inte vart många glada miner! 

Iallafall så kommer det bli riktig kul och få träffa alla igen. Terminen är knapp, den når sin enda, vilket inte alls känns kul. Jag vet redan nu att jag kommer tjuta och blöta ner en massa axlar! NEj fy, jag längtar verkligen inte! Fast, det kommer va lite skönt att gå vidare och börja på nytt igen. Nya människor, ny miljö, nya vanor. Bara för att man börjar på nytt betyder det inte att det gamla försvinner. Minnen lever alltid kvar hos en, oavsett vad. :)

Nu ska jag förbereda mig för sängen. Fram med tandborsten! 

Sov gott människor!

 

PS. Förlåt för min nattliga uppdatering. Jag kan inte hjälpa det, dåliga vanor! 

 

Love,C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0