more spice pleace

Hey I'm back! :)

Vet ni vad jag har gjort under tiden sen senaste inlägget? Jo, övningskört med pappi. Det gick jättebra och det var hur kul som helst! Jag har kört 4 gånger nu och börjar faktiskt få riktigt bra koll på det. Kan inte fatta hur kul det är att köra bil! Jag är verkligen den typ som cyklar vart jag än ska. Cykeln är typ min bäste vän. MEn nu, en bil liksom. Det känns som om min cykel kommer bli lite ensam nu framöver. Stackarn. 

Ja hursom, så har jag ätit en liten bit mat nu. Det blev mousakka idag och påskmust! Smarrigt värre! Måste påpeka att det inte var vilken mousakka som helst utan, tänk er en potatisgratäng med köttfärs. Köttfärs stekt med massa spicy kryddor och chili. Sen ett lager ost på gratängen, in i ugnen. Till gratängen en grön sallad med tomater,gurka,paprika och oliver! Hur gott som heslt! Oh fy, vad jag älskar mamma. Hon är bäst på att laga mat! TACK mamma att du kryddade maten rejält så jag känner något. Min näsa är helt täppt och halsen helt skör. Fast påskmusten gjorde susen så det känns bättre nu! :D

Efter maten satte jag mig framför TV och zappade lite och kom då till kanal 5, Wipe out! Alltså shit, jag trodde jag skulle dö när jag såg Loulou köra hinderbanan! HAHA, förlåt men det var hur kul som helst. OCH, hon var hur modig som helst som ställde upp på pogrammet. Men jag skulle nog hellre vilja se henne sjunga än delta på Wipe out!
 

Ja nu ska jag kila vidare! Ha det gott people!

Love!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0