telli

 +  = TV-night

 

Ugly Betty is back! :) 

Ja som ni nu har fattat, så har jag spenderat 4 timmar framför min älskade TV. Kunde inte motstå Vänner, (som är repriser, varje dag kl 19 på kanal 5). Men ändå! Inte heller Ugly betty som startade direkt efter på samma kanal och senare Desperate Housewifes. Usch, jag tröttnar aldrig på TV. . så länge det går bra program! :D

 

Ja, som jag sa tidigare så skulle jag till kalmar sundsparken och spela brännboll med simmarlaget. Min käre vän Amanda ringde, så vi hade en liten chat. Alltid lika kul och prata med henne i telefon! :)  Jag som är sjukling pallrade mig ändå till parken och spelade bränboll, dock inte fullt ös som jag brukar, vilket var tråkigt. Jag tråkade mig själv, usch vilken människa! Hehe. Men det var hur trevligt som helst, både brännbollen och alla underbara vänner! Jag bemöttes med miljoner kramar av vänninorna. Det var som om vi inte hade träffats på decenium, vilket vi inte har utan typ.. 1 vecka.  Men det var såå otroligt skönt och underbart att få träffa dem igen efter påsk. It made my day. Thanks! :). 

Ja tillbaka till brännbollen. Spelet gick bra. OCh självklart när det är brännboll så måste safs ingå.. och massa fusk...och massa klagomål.. och sura miner.. och glada miner..och en hel del annat. NI vet! När jag stod där ute på planen fick jag plötsligt en stor slam rakt i fejan! Det bara öste med massa minnen sen yngre tider ( jag spelade jättemycket brännboll, både i skolan och hemma.) Jag trodde jag skulle börja lipa. Jag fick sånna känslor av hur mycket jag saknat och saknar allt och vad jag kommer sakna fasten jag inte vet vad jag kommer att sakna.. Samtidigt kände jag mig så..glad. Konstigt glad. Typ det-bästa-som-hänt-mig-glad.  

Eller så är det så att jag börjar bli vimsig igen. Jag blir oftast nojig och så.. konstig när jag blir och är sjuk. Min hjärna verkar inte funka då, under min sjukperiod. Lustigt. 

Lustiga saker händer när jag är sjuk. Exempel, mamma frågade om jag hade ätit. Jag sa nej, fasten jag nyss lämnade min tallrik.. ? Kanske dags att vakna nu C.? 

 

Ja, och när jag är sjuk babblar med. Också ett symptom när jag är sjuk. Lägg märke till det! ;) Fast jag kan trösta mig själv och dig med att jag babblar i vanligt fall också.. typ när jag är på hugget. Annars är jag oftast tyst. Jag lovar! Jag är det! Varför skulle jag ljuga?

(hehe).

 

OKEJ, enough!  I talk to you later.

 

Love,C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0