yesterme-yesteryou-yesterday

Hejsan!

hm.. Jag tror nog jag ska börja med att be om ursäkt för att jag inte bloggade igår. Jag var nämligen i skolan fram till 15.30 och hade fullt upp, sen efter skolan så rörde jag mig vidare till hemspråk ( jag läser extra språk, vietnamesiska och kinesiska) för att läsa mandarin, kinesiska. Lektionen var inte alls lång för mig eftersom jag var tvungen att rulla vidare in till stan med pappa och ta handledarkursen. Den håll på från 17-21, och det kan jag säga er var megabajsajobbigt! Men det var kul, föreläsaren var jätteduktig.  Ola Håkansson heter han. Vi tog kursen hos Kalmar trafikskola, vid Esplanaden.

 

När jag kom hem, var jag jättetrött, det blev mat och sen TV och slapp resten av kvällen. Okej, jag ska erkänna, jag orkade inte blogga. MEN idag gör jag det! (.. okej,egentligen inte.) haha

 

 

Love, C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0