according to jim

Hej!

Har suttit och tittat på Jims värld, eller så amerikanerna också kallar det, According to Jim. Sjukt bra! Och sjukt roligt! Jag älskar det! 

Om någon minut ska jag bege mig till simhallen för träning. Träningen började igår för dem som inte var med på lägret då i och för sig. Det var inget jobbigt pass, A2 och lite fart. Mådde inte alls bra igår, vilket många inte gjorde i laget. KOnstigt, dt är många som är sjuka efter lägret. Usch!

JO, idag känns huvudt bättre, dock har jag fått en liten nackspärr. Inget skönt alls! Inte äns nackspärr ska hindra mig från att träna, inte äns huvudvärken gjorde det igår!  

 

Ne,men jag ska nog gå och ta en banan och bege mig mot simhallen! Ha det fint kära vänner! :)

 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0