bestämm dig unge!

God dagens!

 

Kom nyss in efter att ha övningskört med pappa nu imorse. Jag låg i sängen igår kväll och tänkte lite på mitt körkort. Och det såg inte så ljust ut. Så jag bestämde mig, och då menar jag det verkligen! Jag har bestämt mig så in i helvete,ska jag säga, att ta körkort januari-februari 2011!(om det inte är så jättemkt snö att det blir svårt att köra upp,utan någon halkbana på köpet). Samtidigt som jag bestämde det, bestämde jag mig för att dagen därpå gå ut i trafiken, och köra vid trafikljusen, hur rädd jag än är! För det skiter min lilla själ i, om jag är!

 

Så ja, jag var tvungen. Och det gick faktiskt riktigt bra, på väldigt väldigt länge! Jag var inte lika dödsnervös idag som jag brukar. Typ darra och hjärtat slår 100km/h. Så det kändes bra!

 

Ni får be och önska mig all lycka till att jag håller denna körning och inte dör mitt i trafiken!

 

Nu ska jag hjälpa mamma med maten och bara slappa! :)

 

Ciao

 

+

=

Camilla Tran - körkort!

 


Kommentarer
Postat av: sally

Bra Camilla, visste att du skulle ändra åsikt! Det är bra, bara kämpa på du. Sötis bild den sista<333333333

2009-08-30 @ 11:54:56
URL: http://sgoodwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0