Corner

Tja där!

 

Nu är jag hemma, färdig för sängen! Mötte upp en barndomsvän idag, efter träningen. Vi satt på Corner och fikade och pratade. Hur trevligt som helst! Träffade även några snälla typer från Jenny N,skolan. Kul och träffa några innan skolstarten:)

 

Träningen gick jättebra! Det var hur skönt som helst att simma, kändes riktigt bra i vattnet!  Och det var roligt! Sally blev ju bara sådär galet tävlingsinriktad där i slutet! Haha! Vilken unge, som vann(och fuskade) :D

 

Jag ska gästa sängen om en kort stund. JAg hoppas ni andra haft en trevlig kväll inför skolstarten imorgon! :)

och inte allt för nervösa,hehe:)

 

Nehe, nu måste jag sluta skriva!

 

Sov gott!

 

 


Kommentarer
Postat av: the winnner

eeeller inte camilla, ja vann med stolthet:D

2009-08-27 @ 07:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0