cykel - bike

hoj!

Träningen igår med nackspärr gick OK. Det var en pina att simma men efter ett slag kände jag ingt, så jag simmade på. Dock då jag stannade för att ta luft då, åh hej, då gjorde det ont! 

Men det var bara och bita ihop! :)

 

Efter träningen cyklad, Gabriel, Stefan och jag till familjen Salomonsson. Jag skulle lämna mitt USB minne till Julia så hon kan föra över lite bilder. Fast hon var inte hemma,utan var på kalas den fisen! :) Gabbe skulle samtidigt fixa Arvids dator, så vi var kvar hos familjen Salomonsson ett tag!

Efter där, bar det hemåt, äta mat, få ont i magen och sen äta glass med hemgjord chokladsås!

 

Nåja, dagen so far har vart chill. Jag har itne gjort mkt alls faktiskt. Men snart ska jag in till stan med Stefan och köpa en plånbok till honom och ta det lugnt. Jag ska bara njuta sista veckan av mitt lov! 

 

Jaja, ha dt gott!

 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0