Englando

Känner mig lite rastlös så laddar upp en liten saga från England-summer 08. Ett gott minne det!

 

Började med camping,tältning i Uttoxeter. Dessa tjejer var några i vårt kära tält!

Emma Peson, Emily och min söta sovgrotta! Grönt och kossor är bäst!

Så går det när man äter engelskt godis!

Skrattattack och tandborstning, jo det funkar galant!

Hannah i brunt, Inese från Lettland i blont och jag i svart från sverige. Vi ute i parken, inne i Pinkbar.

Där kunde man platta håret, måla naglarna?, sminka sig, äta sockervadd och massa annat galet!

Dax att dra hemåt Lowestorft, där vi började vår resa!

Julia och halva jag. HAHA!  Den bästa utav bäst, bilden säger ju allt

Lowestorft. Matlagarna! Haha

Är man bortrest vill man ju fortfarande äta godis,eller hur? Och är man i sockerlandet en själv

ska man ju passa på! 

Bungalow med utsickt över Nordsjön. Underbart ställe!

Från lowestoft in mot cityn för att ta tåget vidare mot Norwich.

En kyrka i Norwich. Trodde först det var ett fängelse mitt inne i centrum! Lol. 

Dubbeldeck.

Shopping. Hehe HM. :) Ska man shoppa ska man gå in på HM och Primark! Primark var

rena himelriket för både min plånbok och mig själv!

Det kryllade av Elefanter i Norwich.

BBQ at the Forman's

 

Lowestoft city. Shopping

Weight and save. EN lösvikts affär med godis, te, kaffe, nötter allt möjligt i lösvikt. haha

city

De perfekta shoppingskorna eller vad säger ni? 

Lowestoft cinema. haha, den minsta jag någonsin sett!

Fish and chips ställe. Där åt vi. Gott var det!

Kaffe stund på Costa. ISkaffe=mums

Veckorna gick och det blev dax att återvända till avlånga sverige. Sorgligt men ja! så är livet!

Vi åkte från Lowestoft med tåg till London för att ta flyget till Kastrup och sen tågen hem direkt till Kalmar.

Det var världens minsta tåg jag åkt med, den var lika stor som en normalstor buss i sverige!

Och kvaliteen var ja.. bra? Trevliga människor var på tåget och det var kul! 

Alltid roligt med trevliga människor!

Snart hemma. Kastrup till kalmar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0