farmville is like cocain

Hej!
Förlåt för uppdateringen. Den har vart dålig. Som sagt, min käre storbroder har vart hemma, så har
spenderat mkt tid med bröderna. Så har inte riktigt kunna komma in på bloggen, eftersom tiden bara runnit förbi
så där och datorn halvt seg och död!
haha! Vilken lam ursäckt.


Till den sanna ursäckten:


Jo, min älskade storbroder från 08 har vart på besök, och ja jag och bröderna grus har spenderat mkt tid tillsammans.
Nej, jag har visst haft tid, om jag ville. Jag har bara inte orkat komma in på bloggen, utan istället suttit inne på facebook och nötat farmVille och YoVille (spel). Jag och bröderna för att vara exakt:P haha. Typiskt. Jag gör alltid det jag inte ska eller bör göra utan går helt det motsatta. Dum!
Ja, jag har vart ute mkt, som typ kalmars centrum och shoppat, vart på stadsfest och träffat kära vänner!
Så, det var den hela sanningen jag inte talade innan :D

Idag åkte brodern 08 hem till 08. Tråkigt men sant.! Blir alltid lite ledsen när han ska hem igen.  Nåja, så är livet.


Dagen har vart OK. Har packat, tvättat mina kläder, lagat god mat till familjen med lillbrodern, vart ute på en cykeltur med lillbrodern och handlat mat och ja vandrat runt i huset bara så där rastlös och meningslös. hehe.
Imorgon åker jag och lillbrodern på träningsläger fram till på söndag, så kommer inte blogga då de 4 dagarna. Konstigt nog har jag inte den blekaste intresse eller känsla av pepp att åka på läger!  Det känns inte sådär nervöst och pirrigt, utan mer tort. Usch, vad jobbigt! Hatar känslan, för det betyder att det kommer bli tråkigt! Jo!
OKEJ;POSITIVA TANKAR NU! Det ska bli skönt med lite träning och skara sommarland. Åka dit och vara 6 år igen! JO det ska bli kul, kan bara inte vänta tills träningarna....mmm ironi!

Aja, jag ska fortsätta packa nu och kolla min farmville! :D Gå med facebook och spela FarmVille och sen bli min granne! Jag är snäll! (A)

ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0