helg som aldrig förr

hojhoj!

 

Min dag har verkligen vart en vilodag, så som en söndag är till för! :)

 Jag vaknade vid 10, vilket är lite sent för att börja ställa om till skolstarten, men det ska bli bättring! Åt mat(quorn burgare och korv), klippte mammas hår lite smått, glodde på TV en liten stund och tog cykeln till Bella vid 13. 

 

Bella, min barndomsvän och jag har inte umgåtts på riktigt länge, typ ett år. Så det var riktigt roligt att umgås igen, dock har vi träffats lite då och då ute i stan nu i sommar! Ja, som sagt, alltid kul och umgås med gamla vänner sen längre tillbaka! :)

 Jag begav mig hemåt vid 20-tiden eftersom jag ska upp tidigt imon, och ja, ännu är jag vaken nu 23. Hmm.!

 

På vägen hem stannade jag till ICA, jag var så uber sugen på godis,haha! Så jag köpte hem mig lite godis, mums! PS. det var extra pris på godis denna veckan i ICA!  Så det blev att äta godis och titta på TV. Usch vad bra!

 

Nåväl, bäst att jag våldgästar min kudde nu så jag orkar stiga upp imorgon! Jag hoppas ni andra också haft er vilodag idag, lika bra som min! Om inte, ja, den blir väl bättre?

 

 

PS. Har ni tänkt på att denna helg är vår sista för denna sommarn? Nästa helg har skolan redan dragit igång och då är det nya tag som gäller! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0