hjärtat öppnas

Usch..!

 

Jag vet inte vad det är med mig denna kväll..Jag har inte den minsta lilla glädjedropp i min själ idag. Allt känns bara blä, inget har hänt så där allmänt eller sådant, utan jag känner mig bara blä!

 

Inte nog med det, så är jag ganska orolig. Känns som jag aldrig någonsin kommer ta körkort! Jag klarar verkligen inte av att köra vid trafikljusen, efter händelsen! Jag vågar inte köra ute i trafiken, och det är ett stort mega problem!

 

Sen, är jag sur över Tyskland-resan med simningen som jag inte får ta del. Kan bara inte släppa det, det bara gnager inom mig!! Jag vill verkligen inte bry mig, för det är så löjligt! MEn jag kan inte. Jäkla skit!

Samtidigt är jag glad över de som får åka! De kommer ha så otroligt kul! :)

 

Sen, känner jag mig som ett berg. och klumpig. jag är klumpig.

 

Sen, känner jag att jag har så mkt att göra som jag inte kommer hinna. Men saken är att, jag har inget att göra! Känslan av att jag har så mkt att göra bara är där och retar mig och stressar mig. Bara för att liksom!

 

Sen, har jag en känsla av att något tråkigt kommer hända. Jag vill inte veta!

 

Förlåt för mitt gnäll, men kände att jag behövde lassa av lite skit från hjärtat. Ni behöver int bry er, läs och sen radera det.

 

PS. Jag älskar min familj.

Vem gör inte det?

 

 

PS. Ni som är glada, var glada! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0