slapp med glass

hejhå!

jag har inte gjort mkt idag. Har nyss klippt pappa. Jag har även hunnit med äta mat, tittat på tv, ätit glass, fikat med min lillbroder och slappat. Ja, det vanliga människor gör -slappar. 

Imorgon är det Rix Fm festival, och iår är jag hemma! MEN, jag ska jobba. Blev tillfrågad ute i stan, så ja varför inte? Fast känner mig lite dum nu som väljer att jobba istället för att gå på självaste festivalen. Endå, så står jag inne i festivalen, bara det att jag inte står bland folkmassan som dansar, utan precis lite utanför. Men jag menar, jag hör ju musiken fortfarande.. Äsch jag har ju alltid efter, jobbar bara några timmar. Jag är ju endå där, så det gör nog inget. eller? 

äsch strunt samma-

 

Nu ska jag fortsätta med mitt slappande. PS. jag känner att jag behöver träna lite, jag har blbivit lite allt rund nu när min bror är hemma! glass-glass-glass.

 

Hur har er dag vart? Jag hoppas på bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0