beat the hell of it

Tja!

 

Jag har inte glömt..! jag har bara inte orkat komma in. Igår, på Rix fm festivalen var det fullt ös. Jag stog och jobbade som sagt bara några meter från självaste stora scenen. Jag hade full utsikt och allt! Grymt bra! Jag satt och chillade ganska mkt av min arbetstid, det var inte många som ville köpa av mig. Haha! Men jag hade iallafall kul igår, och plånboken matades en hel del. Gutt! Det var mkt folk man träffade och det var trevligt! Dem har man saknat minsann:) 

Jag slutade jobba vid 22.30 cirkus, så jag fortsatte ut mot staden efteråt med flick-vännerna, vilket var trevligt! Alcohol-fri kväll! Vid midnatt, runt 00. lite över kanske, cyklade Amanda och jag hem. Eller ja, jag skjutsade henne på hennes cykel! Jag måste tacka mandis, för annars hade jag antingen gått hem eller tagit en proppfull buss för 40kr!  eller fått skjuts från min käre bror som befann sig hos en kompis. Ja, allt löser sig hur som,eller hur?

Hade ni som var på festivalen kul?

 Underhållningen var faktiskt helt OK iår. Inte att jag var hemma förra året men ja, året innan det och de. Ne..! Ne men stämmningen och vädret var topp så det gjorde susen!

 

Kom in vid 01. Duschade en quicky, och åt pizza! hehe..Därefter sängen. Sov bort halva dagen idag. Mat och stan med mor och far. Jag behövde köpa en skolväska/bag. Det var stekvarmt ute idag med! Ojoj! det gillas!

Så kort, slapp dag idag då! Morgondagen får ses. Den lär se bra ut den med antar jag, och hoppas!

Nu vill jag dega lite innan jag våldgästar min säng!

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0