din jävel!

jävel! brittjävel! idotbritt! skitbritt! britter, skit!

nog om den jävla britten,

 

sitter och planerar nyår med goa vänner. Funderar på om jag ska måla mina naglar eller vänta mot nyår, så jag slipper göra om allt då. hah!

Är fruktansvärt mätt, och sur på brittjäveln.

 

Jag längtar till Nyår! 2010. Fy vad det låter fel, känns så långt att säga. ordet känns så stort. hahah, jag håller tummarna för det nya året! Dock inga stora förväntningar, slutar bara med att man blir besviken. Eller hur?

 

nåväl, ska väl måla naglarna iallafall! Ska på middag imon!

Och jag vet exakt vad jag ska ha på mig! Min flanellskjorta!

High five bitch!

 

kräm (jävla engelskmän. idioter)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0