maldiverna dör, spanien snöar, serbien skottar snö vid medelhavet. Tack så jävla mycket

sitter och tittar på nyheterna på TV..och glad? nej..

inte för att det är nyheter, utan för att ingen jävla politiker som tjänar jag vet inte hur jävla mkt pengar som helst,

inte vill skriva på det dära jävla miljökontraktet i köpenhamn! Åh, helvete vad jag svär, men nu är jag arg och TRÖTT som helvete! och inte nog med det, DET SNÖAR I BLA SERBIEN OCH SPANIEN! DET ÄR VARMA LÄNDER, OCH DET SNÖAR! SNÖ- SNOW- NUEVE!!!

 

Fattar ni inte vad som händer???

Ön Maldiverna håller på och dö! paradisets vatten avdunsas! ååh, det är ju så fint där!

Kan ni tänka er detta underbara paradis dö pga att en liten enstaka grad på jorden höjs?? Jag skulle sjukt gärna vilja besöka ön någon gång i mitt liv, så jag hoppas verkligen ön inte dör innan jag hunnit ta mig dig!

 

Jag blir så jävla förbannad! Ta er i kragen och kom fram till något, än och sitt där och göra nada! Jävla barnungar, som inte kan komma överrens!

 

" nej, vi tänker inte skriva på om inte dem skriver på"

"nej, denna förhandling kan leda till att vårt lands ekonomi dras ned.- Norge"

"vi förlorar för mkt för att skriva på kontrakten"

--och blablablabla..!!

och inte nog med denna jävla katastrof, så är hela mitt jävla betyg, i ALLT katastrof! JAG ÄR KATASTROF!

 

NEJ TACK!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0