så länge vi inte failar skall vi alla förbli nöjda.eller?

är ute och cyklar...

 

åh, varför är jag så katastrofal? Failade totalt på nationella i maA och maB. jag mår verkligen inte bra.

önskar allt kunde gå bättre, bli bättre.. vilket magplask! och sjukt ont gör det. Känns som hela mitt lov är förstört, hela min framtid t.om.

Ska försöka bli lite glad..eftersom det snart är jul, 7dagar faktiskt, tänkte jag lägga upp min önskelista. det borde få mig på bättre tankar. PS. det är Vallen(nattklubb) idag. Alla verkar vara på plats förutom jag. Känns okej, jag har vart ute och cyklat, julshoppat och fikat med lillebror. Är heller inte på humör!

Jag har ingen ork längre. Orkar inte äta, orkar inte plugga, orkar inte städa, orkar inte gå, orkar inte simma, orkar inte sova, orkar inte lyssna, orkar inget. VAd är det som pågär egentligen??

okej, jullistan då!

grå,vit,blektvättad röd, marinblå eller svarta (hehe). tror nog helst grå, just nu. Vi alla vet att jag älskar Converse mer än något!

hela serien på engelska, så som dem skall va, på engelska och med den orginala covern!

en ny mobil, spelar ingen roll vilken:) men Iphone vore ju gutt!

eller en

svarta eller röda. Som ni redan vet, rayban= min kärlek

Önskar mig inte så mkt till jul.. hihi

Vill man ha något får man jobba för det, inget är gratis här i världen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0