you think you know me

Hittade ett litet smaskigt test på Kenzas blogg. Åh, älskar och göra sånna här:D Så, innan kuddbesök, enjoy! :))

Nämn något som gjorde dig glad igår: jag vet faktiskt inte.. det är mkt som gör en glad i livet. kommer inte ihåg just nu bara. hoho


Vad gjorde du kl 08 imorse: låg död dreglandes på kudden 


Vad gjorde du för 15 min sedan:
googlade om Kim Peek. Min idol! 

Det sista du sa högt:
"fan, vad hungrig jag är. Ska jag ta något och äta? hm. nee.. jo!" 


Det senaste någon sa till dig:
"vad pratar du om. Jag har skola imon" sade min lillebror när jag frågade om han ville se på film, och varför han gått och lagt sig så tidigt. klockan var 00. hm?


Vad har du druckit idag: haha det vill du allt veta va! masssa skräp ska du veta. Julmust, 7up, vatten, laktosmjölk, kaffe,.


Vad var det senaste du åt:
två digestive kex med stureost på, en näve mandlar och en clementine.


Vad var det senaste du köpte:
stora amerikanska blåbär. ett par skor. 


Vad är det för färg på din ytterdörr: träbrunt


Vad är det för väder hos dig nu:
Snöstorm


Godaste glassmaken:
vad tror du??! CHOKLAD! vilken lätt och dum fråga att ställa. hehe


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag.Absolut. Mer säger jag inte.


Sover du tungt:
dödstungt.


Drömmer du mardrömmar: nej, inte ofta alls. Någon gång var tredje månad kanske? om inte mer..?


Trivs du med ditt jobb:
Ja, jätte! Umgås med  söta, roliga, käftiga, smarta barn varje vecka! Man lär sig så sjukt mkt genom att lära andra. Och främst barn. Sjukt kul och lära barn det man själv kan samt se dem utvecklas!  Känner mig som deras syster ibland, kul och komma sina elever nära, lära känna dem, förstå dem, peppa dem, lära dem att va en stark och stor person! Ashärligt!  Fastän de är jobbiga och käftiga och vissa kanske oförskämda, men i slutändan älskar man dem iallafall! 


Favoritklädsel: alldaglig klädsel= Converse(!!), jeans/leggins, fin topp/t-shirt/blus, cardigan/kofta. något bekvämt. Vid festligheter, lätt en klänning eller en kjol. 


Favoritlåt just nu:
åh fy, har så många på G!  Tyler Hilton- i believe in you, lifehouse- everything m.fl. 


Vad ser du om du tittar till höger: en soffa och en riktigt riktigt stor soffkudde.


Vad gör dig glad just nu: att min familj mår bra. att min bror snart kommer hem. att musiken som spelas i mitt öra just nu är så bra. att det snart är 2010. att snön är här och är så vacker. att jag ätit mina goa stora blåbär. att bra filmer finns!


Vad ska du göra härnäst: gå lägga mig. kanske läsa lite ur twilight som jag sa jag skulle göra för någon dag sedan som jag inte gjorde. fast det visste inte ni. kanske lyssna lite på min  rosa lilla pluttmp3.


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Inget humör alls, tror jag. Ganska uttråkad. lite lycka kanske? för att jag föddes normal, med underbara syskon och älskade föräldrar. 


Favoritgodis: Chocolate it is, Chocolate it should be, Chocolate it shall be, Chocolate it always will be!


Kläder just nu: stor svart bomulls rugby t-shirt och tunna långkallingar


Sommarplaner: jobba, vill resa, massor med umgänge med vänner, grillning på hög nivå och massa massa massa sol och bad. ..och glass! :D


Hur många kuddar sover du med:
3.. och massa nallar. (haha)


Spelar du något instrument:
oh no! är tyvärr tondöv när det gäller instrument och sjunga. Spelade dock trumbon i mellanstadiet i 3år. Vill kunna spela piano och gitarr. 


Morgon eller nattmänniska: Nattuggla skall jag föralltid förbli. tragiskt? mjo kanske

Vad är viktigast för dig:
min familj, vänner.


Är du kittlig: ja ibland. hehe


Snarkar du:
nej inte vad jag vet! Ne, det gör jag inte!


Stjärntecken: vattuman. Kanske därför jag älskar att va i vattnet;)


Äckligaste insekten: Alla insekter! Åh, usch vad jag hatar kryp, insekter och små äckliga krypande läskiga baggar och skit!! fy


Längtar du mest efter just nu:
att resa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0