summary

2009

Gjorde någonting dig riktigt glad? ja,mkt! Min underbara familj, vännerna, simning. MASSOR

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? haha! hm. Alla låtar från David Guettas nya album, One love. typisk svenska radiolåtar som spelades på vår avslutningsfest.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? lite både och. Jag hade väldigt mixade känslor under hela året. Vissa dagar ville jag typ döda någon och nästa dag satt jag och tänkte på hur hemsk vår värld egentligen är och typ började lipa..ja, ni ser. Jag var mestadels ledsen då jag saknade vissa människor, eller då skolan gick skit och inget ville gå som jag ville. Annars var jag mer glad än ledsen under året, då allt flöt på och vädret sken! :)

Vad önskar du att du gjort mer? RESA!! reste ingenting år 2009! Planerat bättre, passa tid

Vad önskar du att du gjort mindre? vart sur över onödiga saker. sur min kräver mer energi!

Hur tillbringar du julen? jag är buddhist. ;rm firar endå typ jul. Själv ser jag det mer som en släktträff. Men de yngre kusinerna ser det som jul.

Blev du kär i år? att bli kär är inget man blir bara sådär,pangbom. Jag var kär innan 2009.

Favoritprogram på TV? simpson, ugly betty,desperate housewifes, two and a half men,greys anatomy mfl.

Bästa boken du läste i år? TWILIGHT BÖCKERNA!!!!

Största musikaliska upptäckten? AJ,SVÅRT. det dyker upp nya braiga låtar hela tiden.  Tröttnar aldrig på Lifehouse, visserligen. Och Robert pattinson! (haha)

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? det fick jag säkert. vänta, juste, ett par CONVERSE!!

Något du önskade dig men inte fick? ja. twilightböckerna, Apple prylar(ipod, iphone, macbook etc) etc.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? firade med familjen först. Sen bjöd jag mina närmsta vänner på middag på restaurangen La mama!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? bättre planering. mindre stress.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? började med ganska casuall stil, jeans, t-shirt, toppar, tunikor,kjolar och cardigans . slutar med en ganska rock/söt stil, slarvig stil. men också en klassisk stil.

Vad fick dig att må bra? simma! kompisarna, cykelturer, familjen.

Vilken kändis var du mest sugen på? ROBERT PATTINSON!

Vem saknade du? Han är hemlig.

De bästa nya människorna du träffade? bla mina nya klasskamrater. nya kompisar. nya spännande människor här i lilla kalmar! ALLA jag träffat!

Vilka länder besökte du? Sverige. Dvs ingen.

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? mer, bättre planering av mig själv. mindre stress. kunna prioritera det som är viktigast för mig.  mer resor! fler nya goa människor! Mer familj

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? jag har ingenaning. alla dagar bör vara bra dagar, men tyvärr. jag kommer inte ihåg.

Vad var din största framgång 2009? mitt slutbetyg från högstadiet..bla. dock,började jag gymnasiet illa.

Största misstaget? att jag fattat några hemska beslut, som angår mig själv givetvis.att man ibland vart så otroligt dum!

Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk, ja! trodde ett tag att jag fått svininfluensa. Tror faktiskt jag hade det.  var influensa sjuk i 2 veckor.

Bästa köpet? min julklapp till min lillebror- två par simbyxor från Speedo!

Vad spenderade du mest pengar på? mat, familjen, mig själv.

Dog någon som stod dig nära? ja. min farbrors fru. pappas faster.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.

Höll du några av dina nyårslöften? nej!!!

Vad var dina nyårslöften? bryta min tidsoptimist-het, mindre stress, mer och bättre planering. det var några av dem.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jag vet faktiskt inte.

nya upptäckter under 2009? twilight, att converse är fett tungt! och ray bans.

Breskiv 2009 med 3 ord. rock'n roll, converse och apple store

Roligaste filmen du sett 2009: haha lätt, The Hangover!

Bästa filmen 2009: New Moon,The Hangover,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0