inglaterra en mi corrazon - england i mitt <3

borde skriva min samhällstenta men kan inte sluta tänka på england.. klickade snabbt in på facebook, och såg en vän som i nuläget befinner sig i London och studerar. Hon hade så sjukt fina bilder på London, Greenwich etc.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.. tror jag gråter.. tror...

 

Fy, vad jag vill tillbaka till det dumma land!

 

Måste dra mig ifrån london, marknader, shopping, sol, strand, mat, främmande språk innan jag get crazy!

 

 

Sista krämen för dag då,

 

Kräm!

 

eter godis i england. underbart!

BBQ at the Formans

systrarna Cluley, käraste vänner.

de med röda töjor= lettlandmänniskor. Underbara ens!

Subway:)

Goa jäntor, god yoghurt, karamellsmak!  det ni;)

Lowestoft strand. Mer än underbart!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0