klappa klappar

hemkommen från farmor!

Innan vi åkte över till farmor, åkte jag och min storebror och kusiner, faster och farbror till modehuset och deltog i mellandagsrean! Jag var ute efter en nyårsklänning, men hittade tyvärr ingen jag tyckte om. Däremot tappade jag något, jo min älskade vante!! sorgen kompades med att jag hittade en femma vid IKEA! Ska ut och leta imon med, tänkte jag! fast då åkter jag ut till staden :) Vi shoppade en stund, och drog senare vidare mot IKEA och fikade och kollade på fina prylar. Mysigt!

 

Hos farmor var Nitendo Wii på för fullt. massa småkusiner som sprang runt. de äldre som stod i köket och lagade mat och äldre kusiner som höll på med sina Ipod, mobiler, laptops, sprang runt och jagade småbarnen etc. haha!

Det serverades kinabuffé, med friterade jätteräkor, räkchips, vårrullar, stekt ris, pork i sweetchili sås, grönsaker, soppa, kyckling m.m. Väldigt gott! Senare mot kvällen, vid 22 faktiskt, serverade farmor matgröt och ett kinesiskt friterat bröd. Sjukt mkt friterat idag! fettigt, men gott var det. Inte varje dag man äter massa friterad mat, så det är okej. (haha) Jo, min äldsta faster bakde även lussebullar idag, haha. Det var väldigt gott faktiskt. Lussebullar med julmust;) grjer det!

 

Nu tänkte jag bege mig mot min bok. Vill bara drömma bort mig in i bella och edwards söta historia, nu för tillfället innan jag somnar! :)

Men innan, här kommer mina klappar jag fått:)

 

äsch! kan inte ladda upp bilder! sitter vid min stationära dator, eller rättare sagt mina föräldrars dator. Min lillbroder har laptopen. Aja, får väl breätta vad jag fått istället.

 

Jag fick faktiskt inte så mkt prylar, fick mest pengar. Men lite prylar fick jag endå. Jag fick smycken, ett par stövlar, en handduk, ett par leggings från england och choklad.

 

Nej, nu ska till min älskade bok, läsa och dricka ett glas julmust! haha, tjockis

 

kräm

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0