min mun är torr, den orkar inte röra på sig. min hjärna är ute och flyger.

har inte haft så mkt att säga idag, konstigt nog. vet ni vad jag verkligen verkligen vill just nu?

 

kroatien

hongkong

thailand

kreta

thailand

Schweiz.

 

JAG VILL RESA! SOL BAD MAT FRUKT MÄNNISKOR FRÄMMANDE SPRÅK GLASS SEEVÄRDHETER LUKTEN MARKNADER SHOPPING SKOSKAV SVETT FLASKVATTEN SNÖ IS DRINKAR VARMCHOKLAD SOLBRILLOR FLIPPFLOPP KÄNGOR PANNBAND ....

åh dreglandes drömmande underbart. resa! Kan ni förstå hur gutt det är att åka till ett främmande land och se massa cooola saker och träffa nya häftiga människor?? eller faktumet, se verkligheten!

Jag bara längtar som attans! Helt sjukt vad jag längtar att få sitta på ett plan mot en ny värld ;)

 

phu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0