nöd och näppe, eller hur?

Nu är nationella i MaB och MaA avklarat, så skönt!  Nu väntas bara några fåtal stora hemtentor som ska inlämnas nu i helgen och på måndag, samt sista nationella för mig i MaA del 2. Sen efter det är det lov!

 

åh, fy pannkaka vad jag längtar! Jag ska slappa, umgås med nära och kära, glo på massa film, läsa TWILIGHT, sova!!, träna och bara vara allmänt aplat under lovet!

Och efter lovet har jag lovat mig själv att ta tag i saker och ting direkt på momangen och inte skjuta upp saker hela tiden till sista minuten! Jag ska inte ta allt för givet eller va sådär jobbigt kaxig och tro att jag kan min läxa när jag inte lkan.. eller förvänta mig för mycket..

 

Nu ska jag börja skriva på min Samhällstenta lite och sen istrax gå lägga mig tidigt, vilket jag inte gjort på ettt braaaa tag!

 

Ha det bra folk, och ta hand om er! Snart är det lov! ..och JUL!

kräm!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0