parasit jävel

NU är jag riktigt förbannad!

 

Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor på denna jävla planet?!!

Att man beter sig som odjur, så taskigt, så tragiskt livlöst och så j'vla barnsligt för att sabotera andras liv..?!

Vad tänker människor på egentligen? Inte med hjärnan som de fått iallafall ska jag säga. Starta hatblogg mot någon, stalka och sabotera.. Åååh, det är så otroligt j'vla löjligt att jag döööör!!

 

För helvete, ta tag i era liv och ägna er åt något vettigt istället för att stalka och sabba andras liv!

 

livlösa apor.   idioter i stora feta drag

Här är den rediga bloggen, som även visas vara en gammal barndomsvän som jag inte träffat på ett tag. Blir så jävla förbannad hur folk beter sig!!

 

SKÄRP ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0