perfekt,, eller hur!

hallå där alla jullovs-glada mönniskor!

 

Kom nyss hem från stan. jag har vart ute och ätit med klassen, på restaurangen Italia! Vi åt pizzabuffé. Supergott var det, och tro mig, jag är proppfull just nu. Mot slutet var det inte många kvar, det var jennie, david, erik, victor, robin,adam och jag. vi satt och pratade och jag satt och drack kaffe..tills jennie hällde i salt och peppar! :) Vi hade jättemysigt.

Imorse var det sovmorgon för hela jenny nyströmsskolan, kanske inte för de som har musiktillägget.. men det var gutt. Min klass och parallellklassen hade musiktävling och lite allmänt julmys. Jättetrevligt sätt att avsluta terminen. Därefter gick vi ner till matsalen, åt gröt och sen vidare mot stan!

 

så med korta ord, dagen har vart väldigt mysig! Nu,ikväll är det KM(Klubbmästeskap) och därefter ut och äta med föreningen på thai silk. Min familj ska tyvärr inte med ut ikväll och äta, eftersom vi ska ut och äta imorogn! :)) dessutom äter vi sådan kinamat hemma. :)

 

NEj, nu ska jag ladda lite inför KM, så jag orkar simma och inte sjunker!

 

Hörs ikväll människor!

som pricken på i:et!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0