pizzo

KM gick bra. Simningen flöt på som strömmen, men konstigt nog hade jag ingen kraft så det gick inte så fort som jag hade velat. Men ja, vad ska jag göra åt saken nu då, likså resterande av mina problem. Gjort är gjort!

Kom på att jag hatar det ordspråket. Jag hatar när det händer så, "gjort är gjort". Det är så fruktansvärt störigt för, jag hade velat kunna ändra på det som är gjort. äsch, ingen ide och grubbla på det nu när jullovet står och väntar med öppna armar!

 

Jo, kvällen i simhallen var på topp. Jag var glad fastän mina tråkiga tider. Låg 1sekund över mitt personliga bästa. inte bra,men okej. Det var reunion också. Några gammla simmare kom hem och var med och simmade. Riktigt roligt faktiskt! Träffade massa goa gammla simmare:)) alltid trevligt!

Efter KM, drog alla till resaurangen Thai Silk för buffé. Vår familj åkte hem istället. Jag tänkte att jag skulle ta mig i akt och läsa lite i min braiga engelskabok Twilight nu:D för sen vid 23.30 börjar den bästa komedin, Eurotrip!!

har ätit pyttipanna med curry och kallsås. något jag själv uppfunnit, vilket också visade sig vara skitgott! så när ni ska äta pyttipanna, häll i currykrydda! och gör en kallsås, - tsatziki, aioli, vitlössås vad som! :)

 

Här kommer lite bilder från jullunchen med klassen! :)

bilder tagna av Victoria J. Jag snodde bilderna från hennes facebook,hoho;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0