rått kött är inte gott. det smakar inte som rå fisk om du tror det. du vet, gravad lax typ?

Bruno var förfärligt dålig, alltså förlåt men den var så jävla dålig. Totalrå och disgusting.

Lite rolig då och då måste jag medge, men i helheten, Åh nej tack. Lite synd om Bruno..

 

Kan kanske berätta lite kort vad filmen handlar om.

Bruno då, en österrikisk 19-åring har en egen show, och är jättekänd i sitt land. Hela landet verkar homosexuella, han är det. Landets dresscode är lite öppet och väldigt homosexuellt. Efter ett litet fiasko då bruno råkar förstöra en väldigt känd och prestigue modeshow, blir han impopulär och känd. Han beslutar sig för att flytta till USA och bli känd. Vilket inte går så bra, då USA inte allt verkar följa hans dresscode eller livsstil. Bruno är bög. USA är antibög. Ni ser, inget går ihop. Bruno gör att för att bli känd, men inser sen snabbt att allt han gör bara leder till att allt felr hatar honom.

...och så stängde jag av filmen.

 

Det var några roliga scener, men annars nej. Mestadels rått snusk typ. Komedi? typ men väldigt rått och halvt tråkigt.

 

Testa och se filmen ni med om ni inte tror mig, haha! Fast det finns de som gillar rå komidi. Den är inte helt förfärligt, bara enligt mig. Kanske inte enligt dig.  Just so you know!

 

Sitter nu för tillfället på facebook samtidigt som Michael Jackson spelas för fullt på spotify! Träffade en gammal vän på facebook, en engelskman. Världens goaste kille! Kom på att jag saknar honom sjukt mkt. Jobbigt!

Visst är det jobbigt att sakna någon så sukt mycket?

Vi brukade prata ganska mycket förut, men inte längre.. Hur kommer det sig? ja det undrar jag med..

 

strunt samma.

 

JO, en sak till innan jag går och sysselsätter mig på annat håll, min älskade bror från estocoholmo kommer hem på onsdag! Stor kärlek till det! Måste hitta en julklapp till honom snarast!

 

krämkärm på er!

 

sommarn 08. en av de bästa sommrarna! Englandresa, busiga utflykter med simbrudarna och massa sol och bad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0