snart är det jul igen...

Spagettiben efter 2h vattentramp kl 8 på morgonen och en lång cykeltur hem och dit i det fina vädret! detta kallas HÄRLIGT! Nu kan man slänga sig på soffan och må sådär asbra! Stort smile på läpparna!

Feeeeeels great!

 

Åkte och handlade med lillebror efter träningen. Vi köpte lite julfika och choklad. och tomtekläder till Lucia imon i simhallen! Kom och kolla, det börjar kl 17.30.

Pris: vuxen 40kr

Barn 20kr

Fika ingår.

Det kommer bjudas på ren underhållning, härlig stämning, konstsim, luciatåg, lotterier, massa fina priser, uppträdanden och massa glädje och skojsigheter! Jag lovar er, lucia i simhallen är det bästa och det finaste man kan se under luciatiden!

Vi har ett lucia tåg på land och ett simmande luciatåg! Jättefint!

 

 

Nu tänkte jag baka lite lussekatter med mamma och därefter ta mig i kragen och pluggga matte till mitt Nationella prov på tisdag och onsdag! åååh, fy vad det pirrar i magen! Jag vill verkligen inte faila nu!

 

Kram!

 

 

Lucia i simhallen 2008. Bilder från träningen innan och sen självaste luciafirandet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0