sockertopp

idag har jag och min bror vart  på IKEA och köpt en liten julklapp till vår storebror:) Vi hade kul! Vi gick även in på city gross och köpte lite godis.

Imon ska jag möta upp Anna Elvis och resten av klassen coh så ska vi åka pulka! Himlans kul! ;) Sen vid 16 ska jag vidare mot simhallen för att kolla lite julklapp till min yngre broder och kanske ta mig ett par längder och eventuellt lite bubbelbad och bastning;)

 

Åh, kom på en sak nu. Jag har vart väldigt onyttig de senaste dagarna! Ätit godis fastän det inte är helg, kakor, chips,läsk och skräp. Och inte mycket träning har det vart heller...

Nu får man skärpa sig lite, mot juletid! Fast lite ska man få njuta!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0