stora goda söta fina vackra blå-bär

hejsan!

dagen har vart bra! åt lunch med familjen, åkte in till stan med pappa och bror. Bror skulle lämnas av vid stationen, han skulle till Ålem med killkompisarna i simlaget, och övernatta hos familjen Axelsson(elias familj). Jag ville gå på stan en stund och kolla julklappar men pappa orkade inte och tyckte det snöade för mkt. Så vi åkte till MAXI istället och handlade lite. Pappa och jag satt och dack glögg och åt pepparkakor ute  i kylan:) det bjöds utanför Coop och inne i maxi. Efter maxi och coop åkte pappa och jag vidare till Netto och ICA i berga.

 

Jag är glad! Köpte hem mig en påse stora blåbär, sådana amerikanska blåbär! De är så sjukt galet goda! Finns inga bättre blåbär, t.o.m bättre än små sura svenska blåbär.. fast svenska blåbär är bäst till glass! :)

åh, blåbär i mitt hjerta:))

 

Nu tänkte jag gå äta middag med min mor och far! Ni får ha det så bra, så hörs vi senare.

 

Kräm

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0