svälj ett hårspänne så ser du julen framför dig!

sitter och tittar på Idol och dricker glögg med vin(blossa glögg) och äter pepparkakor..åh idol har aldrig vart så bra som ikväll!!

Gillar annars inte Idol, men ikväll, åååh så bra!

Westlife är med ikv. Tove sjunger asbra likså grabbarna grus! Men jag vill ändå att Tove och Erik ska till final!

Erik var grymt grymt överlägset bra! och visst var Westlife killarna snygga? ;)

 

såg dessa pepparkakor hos nåns blogg. Gud vad söta, och fy vad goda dem ser ut! Eller vad säger ni? :)

 

 

Jo, dagen har vart bra. Lite kaotisk bara. Skola som vanligt, lika roligt som alltid! ja.. hade spanska redovisning, vilket gick bra och jag är nöjd! Efter skolan satt jag och fikade med lillebror. Vi tog ut massapålägg(kalkon,ost,smör etc) och bröd, och drack jalla drickyoghurt. Mysigt!

Efter mellanmålsfikat, åkte vi in till simhallen för träning. Min första träning på mer än 1 vecka(jag har vart sjuk, och är fortfarande sjuk men struntade i det. Inte bra jag vet, men kunde verkligen inte låta bli! så hemskt var det". Det gick jättebra att simma trots min jobbiga hosta och lilla förkylning. Jag gled bra så jädrans smidigt idag, det liksom flöt på så grymt bra och skönt! SÅ SKA DET VA! :)

Efter träning var det fakelsimsträning. Vi tränar inför lucia, då vi uppträder. Konstsim och sådant. Jättemysigt! Kom förbi simhallen den 6/12 och få er en riktig julkänsla och grym underhållning!

Jo, till kaoset. Mitt under träningenn, just då vi skulle byta bassäng, svalde Patricia, en simtjej i min grupp, sitt hårspänne. Hon fick andnöd och grät. Tränarna blev lite sådär panik. Men det löste sig, hon åkte till akuten med tränarna. Vi for hem.

Åt spagetti och köttfärssås väl hemma och sitter nu och glor på TV och snart min mattebok! :))

 

Ha det gott bananer! :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0