Den lilla staden Öskar

God kväll säger tröttern nr 1!

 

Ja, dagen har spenderats i Oskarshamn hos käre vännen Klara. Supermysig dag har jag haft, mkt skratt och stoj:) Hon visade runt typ hela Oskarshamn, vi gick på deras s.k. centrum(stan-galleria. Den var jätteliten), bakade kladdkakstårta till hennes pappa som fyller år idag, promenerade,fikade ute i stan, pratade en massa och hade det allmänt trevligt! :) En hel del hann vi göra, kan man allt säga! En helbraig dag har det vart! 

 

Jag är aptrött just nu, och har ont i skallen. Mår typ illa och är yr. Så det kan itne va bra. Kanske för mkt socker jag fått i mig? Eller? Usch, vad jag mår illa!

Nej nu tror jag, jag går och lägger mig. Blir ju inge bättre av att sitta här och må dåligt, lika bra och sova bort det!  Hoppas ni också haft en bra dag. Så hörs vi imorgon, då är det chill som gäller för min del( iallafall det jag tänkt)

 

Ciao mates!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0