det regnar människor ute på stan.

God dagens eller ja god kväll snarare!:)

 

Dagen har vart finnemang förutom det tråkiga vädret då! Vaknade,åt lunch, pratade i telefon och sen hopp upp på cykeln och trampa mot staden. Det blev lite shopping med min käre vän Johanna. Mycket trevligt var det! Shopping-glass-och regn. Kan nog inte bli bättre! hehe!

 Det vart mkt rea nu inne i stan. Jag inhandlade ett par marinblå chinos och ett vitt linne med svart-silver-grå tryck på Gina Tricot. Dem funkar bra både till i höst och nu i sommar! Smarrigt smart tänkt, kom jag på nu! hehe;)

 

Jag har precis duschat och bytt om till myskläder. Nu väntar bara lite mat i magen och några telefonsamtal från brodern i Stockholm och vännen i Oskarshamn! Mys.

 

Vi hörs senare mates!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0