in med sjödin ut med stymne. Nej,stackars stymne.

WOOHOO!

Sveriges damer är till final på 4x100 frisim.

Vad hände med Peter Stymmne? Han sumpade det,stackars gubbe! Simon sjödin häpnade verkligen! Ojojoj! Han simmade grymt, men Stymne? Vad fan. Vilken ursäkt med,haha lol!

 

Stymne spräckte 2 laser baddräkter, sveriges ny simdräkt. SVINDYRA, kan jag tänka mig. Så han fick ta en gammal landslagsdräkt. So? Skyll på simdräkten lagom mkt! Det är inte dräkten som avgör vilken tid och hur bra man simmar. Det är en själv, hur hårt man tränat etc. Så, dålig ursäkt tycker jag. En svindyr simdräkt påverkar bara psyket. Aja, lätt och säga för mig, som dör på ett syra pass! Nåja.. Stymne gjorde ett sisådär lopp iallafall. Huvudsaken är att han inte svek laget totalt och ja vem vet,hoppade av? Ne... Det var ett bra lopp iaf av herrarna. En tiondeplats. Helt O.K.

 

Ikväll är det final. Sjöström simmar, och damernas lag. Ska bli spännande och se. Damerna har den fjärde bästa tiden på lag. Nu får man hålla tummarna för en tredje plats! :D

 

Herrlaget, 4x100 fri.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0